Loading...

Reklamace a vrácení zboží

 Reklamace zboží - poškozeno přepravcem

  1. Při přebírání zboží pečlivě zkontrolujte zda obal není porušen, poté ihned překontrolujte zboží.
  2. Pokud zjistíte, že je zboží poškozeno, je nutné poškození nahlásit dle přepravce níže, pozdější reklamace již přepravci neuznávají.
  3. Uloženka a Zásilkovna - balíček je potřeba zkontrolovat ihned po předání, v případě poškození je potřeba vrátit obsluze.
  4. DPD, Geis a GLS - reklamaci je potřeba nahlásit do 2 pracovních dní na : obchod@vsenavareni.cz
  5. Česká pošta - balíček i s obalem je potřeba doručit do 2 pracovních dní na jakoukoliv pobočku České pošty

 

Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dní - u nás prodlouženo na 30dní

  1. Zboží se Vám, nelíbí, nehodí, ...samozřejmě ho můžete vrátit bez udání důvodu. Pro vrácení nepoužitého a nerozbaleného zboží postupujte následovně:
  2. Stáhněte si, vytiskněte a vyplňte formulář odstoupení od smlouvy do 30ti dní. Pokud nemáte možnost si formulář vytisknout, postačí stejné informace přiložit ke zboží v ručně psané podobě. Uvedení čísla Vaší objednávky je důležité pro správnou identifikaci.
  3. Zboží a formulář odstoupení od smlouvy zabalte* prosím a zašlete na korespondenční a reklamační adresu
        Apolo77 s.r.o.
        Lukavecká 1732
        193 00 Praha 20 - Horní Počernice
  4. Na balíček prosím viditelně napište VRÁCENÍ ZBOŽÍ.
  5. Zašlete nám prosím fotografii/sken podacího lístku, aby jsme mohli zásilku dohledat pokud by ji přepravce řádně nedodal.
  6. Po obdržení balíku, zboží prohlédneme, vyrozumíme Vás a vrátíme peníze na účet uvedený ve formuláři odstoupení od smlovy.

* Při balení zboží berte prosím zřetel na možnost hrubé manipulace přepravců s balíkem a zboží zabalte tak aby nedošlo při přepravě k jeho poškození.

 

Reklamace zboží

Poškodilo se Vám zboží, které je v záruce? Postup pro úspěšnou reklamaci je následující:

  1. Zašlete nám e-mail na obchod@ozdobdort.cz do předmětu uveďte REKLAMACE a číslo objednávky.
  2. Do přílohy e-mailu prosím zašlete fotografie poškozeného zboží
  3. Popište poškození
  4. Po obdržení informací, Vás budeme neprodelneně kontaktovat o dalším postupu, řešení reklamace.

  5. V případě, že vás informujeme o tom, že je potřeba zboží zaslat zpět, je nutné zboží pečlivě zabalit a přibalit k danému zboží reklamační list . Zašleme vám štítek pro přepravce k vrácení zboží. Zboží jiným způsobem prosím neposílejte.